21 mars

hello! jag känner mig riktigt sliten och trött nu alltså. Vet inte riktigt varför jag gör det här inlägget... har inte mycket att säga. har gått typ i skolan 3 och en halv timme extra idag. haft extra matte (för jag är så dålig på matte, fattar nada!) haft extra bild (för jag är så seg och lyckades välja svåraste bilden att måla av typ) och haft utvecklingssamtal som faktiskt gick bra.. bättre än jag trott. jaja som ni hör så vart det lång dag för mig, halv 5 gick jag hem.



Sen så är jag sååå fruktasvärt sugen på godis!!!
buuu vi har inget godis hemma så det får bli glass!! maxi imorgon någon?
Nu ska jag bli fräsh och bli som en helt ny människa!! ska duscha om ni förstår vad jag menar! kasnke en ansiktsmask också om jag orkar.. hua vilken tröttis jag är idag då!! eh typ hejdå!:}

OCH! juste min mobil är i ånge nu haha så den kommer nog imorrn... WOHO!!:D


Kommentarer
Postat av: veronica

haha jag var och köpte massa frukt & nötter förut jag :D

2011-03-21 @ 20:15:53
URL: http://vvvveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0