I've been gone for too long

Tja! Jag ska börja blogga igen nu som vanligt. Har hänt så mycket nu att jag knappt kommer ihåg vad jag gjort haha. Jag tror att jag har väldigt kort minne. Tragiskt. Igår var det skolavslutning, folk snackar om att de ska gråta och att skolan är som deras familj? Men jag kommer inte sakna skolan ett jälva dugg. Aldrig tillbaka till den där ruttna byggnaden. Skönt. Efter det såg drog jag och tjejorna och tälta på hemlig plats haha. Var lite fula ungar där och försökte få våran uppmärksamhet genom att förstöra och ta våra grejor. Men det är väl så bönder är? eller? Aja vi hade kul. Vi tältade även fast det regna och inte var så jätte varmt. Nu ska jag fixa mig, käka, slappa lite och så. Vid 6 ska jag till mormor och morfar. Vi hörs!






Bilder från skolavslutningen kommer någon annan dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0