OH MY GOD! OH MY GOD! OH MY FUCKIN GOOOOD!!!!!

Jag ryser som fan. ni anar inte. känner hur jag blir alldeles tågögd. Jag får typ damp, alltså herre gud. HELT JÄVLA OTROLIG! Kanye West är helt jävla otrolig. DA SHIT! Han är så jävla freaking kung. He is the king of everything! Jag finner inga ord för vad jag ska skriva. Jag älskar allt med det han gör. Vartenda ord och mening. Jag vet inte vad jag ska säga... Kanye west är en person jag bara måste se live. Han kommer ju till way out west och det första jag ska göra när jag får min lön är att köpa biljetter. Om jag inte gör det kommer jag aldrig förlåta mig själv typ. Jag måste till göteborg, alltså bara måste. Kanye west är ett geni! Jag kommer skrika halsen av mig och typ dö lite inombords tror jag... OH fyfan ryser bara jag tänker på det.


I’MA NEED TO SEE YOUR FUCKING HANDS AT THE CONCERT!!!!!!!



Kommentarer
Postat av: veronica

jag stör mig på när han säger " i slap my girl " i all off the lights!! annars är han grym haha ;)

2011-06-26 @ 23:39:46
URL: http://vvvveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0