Hangover

Tja bloggen! Har varit väldigt upptagen igår, idag kommer jag vara lite upptagen och imorrn ännu mer upptagen. Ingen tid för bloggning tyvärr.

Igår hade jag ställt klockan på 7. Men så såklart stänge jag av det och vakna sen igen vid kvart i 10 då veronica ringde mig och fråga om jag var klar. jag, veronica och cim hade bestämt att vi skulle på Ikea och käka FrukostBuffé där. Jag skyndade att klä på mig och sen kasta vi oss på cyklarna och drog dit och åt. Det var gott blev jätte mätt! Sen efter det åkte jag hem och duscha osv. Vid 3 åkte familjen till moster på 50-års fest/kalas för hennes man fyllde 50. Efter dig skjutsade pappa mig in till stan och såg på baksmällan2 med cimman och verran. Allt jag kan säga är att filmen VAR SJUKT JÄVLA KUL HAHA. Hoppas det kommer en 3a haha! Rekomnederar verligen att se filmen, super rolig!! vi gick typ 2 mil igår haha. Var ute med några och gick in vid 4 typ.

Vi vaknade nu vid 13.00 och ska snart dra hem. Ska på ica och birsta idag för att fixa några grejor och så. Imorrn ska jag upp tidigt för att åka till Grönlund! Ska bli superkul! Så kommer typ somna vid 8 idag hehe.

Nu ska jag strax dra hem från cim som jag har "sovit" hos. C ya!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0