rihanna 10

hej mina kära läsare! allt bra med er? Jag hoppas verkligen det. för nu är det ju sommar, sen härligaste årstiden. alltså vad roligt jag skriver HAHA! DET JAG MENAR ÄR! Ha kul och njut av sommaren punkt slut. ♥ Hur som helst tänkte göra en kul grej och säga mina top 10 favorit låtar med Rihanna. Kan göra det här någon fler gång:D med en annan artist alltså! Det här är alltså min lista, alltså vad jag tycker och ingen annan. Alla har ju sina egna favoriter här är mina alla fall:) var riktigt svårt att välja.

1. Russian Roulette
2. photographs
3. hard
4. rehab
5. rudeboy
6. man down
7. good girl gone bad
8. umbrella
9. disturbia
10. if its lovin that you want, break it off och only girl in the world på delad plats.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0