Sundsvalls gatufest 2011

dom fyra roligaste dagarna 2011 hittills!!!!! TACK VARE MINA UNDERBARA HOMIIIIIEZ♥ och alla fantastiska artister och stämningen på GF! Lite tråkigt bara att sista dagen, i lördags sluta lite galet.. Fick jätte ont i nacken och huvudet när vi såg på Kapten Röd. Började få ont i halsen, ont överallt! hela kroppen värkte! Så kunde inte riktigt hoppa av glädje.. vilken var synd då han var riktigt jäääävla fuckin grym!! Mådde riktigt dåligt asså! frös som atttaaan! Nästa morgon var jag helt jävla död. shit kunde inte andas eller röra mig typ.. illa haha! jaja är nästan frisk nu. Min stackars hals har jag misshandla ordentligt med tanke på hur mycket jag har skrikit. Har för det mesta låtit som en p12 i målbrottet. typ. HAHA! HUR SOM HELST!!! SÅ UNDERBAR KUL HAR JAG HAFT! LOVE!

Jason Derulo, Danny, Ison&Fille, Kapten Röd, Timbuktu och DAMN, och Petter var grymmast! stod längst fram på nästan alla artister vi såg tror jag. härligt.


Alla bilder tog jag från mingla.nu!
Tog inga egna bilder så här få ni en LITEN inblick i hur mina senaste dagar har sett ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0