sundsvalls gafufest

Idag är det första dagen på Sundsvalls Gatufest! Det är alltid gratis på onsdagen så idag är som mest folk där. Ikväll kl 20.00 så kommer rixFM festivalen! JASON DERULO!!!!!!!!♥ Danny, Eric Amarillo, Loreen, Christian Walz, Broken Door, Ulrik Munther, Viktorious och Jasmine Kara är även ikväll med start kl 20.00! åker in till stenstan runt 6 skulle jag tro med tjejorna.

Igår gjorde jag om mitt rum. köpt en ny byrå och typ gjort om lite. Alla mina grejor är ute i köket just nu... Så nu håller jag på att fixar med rummet. Blir nog bra när jag är klar. Inatt kunde jag inte sova i min säng för den var full med grejor med haha! så fick sova i pappas säng (han är utomlands och jobbar och ska vara borta i 3 veckor). Den var alldeles för hård och jag har ont i nacken haha. Jaja ska försöka få ordning på rummet nu och peppa inför GF med lite musik!!! HA DE BRA!♥


Kommentarer
Postat av: veronica

WWWWWWEEEEEEEEEEEEHOOOOOOOOOOOOOO

2011-07-06 @ 16:19:24
URL: http://vvvveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0