sommarjobba

ÄÄÄÄÄÄÄNTLIGEN! Sista jobbdagen var idag. Så skönt att slippa åka tillbaka till det där ruttna stället. Är verkligen jätte trött idag. För jag var tvungen att hålla mig vaken igår för att jag ville se det första avsnittet av den nya amerikanska serien "The killing" som Joel Kinaman är med i!! Jag var så trött att jag inte orkade lyfta ens armen haha när syster bad om fjärren. haha trött tjej. Alla fall så verkar serien bra! var nyss och köpte 3-dagars biljett till sundsvalls gatufest. Kommer bli så grymt! Nu ska jag bara ta det lungt i kväll, käka chips och se på film, härligt!






Haha emma på bilden, togs innan vi satt oss på moppen för att åka till willys medans det spöregna typ. Det har varit några riktigt regniga och några riktigt varma dagar... ca 30° i skuggan. tänk att vi har slitit som djur medans de flesta har legat på stranden och chillat. Lite cash får vi alla fall!

Kommentarer
Postat av: aeel

yäääe,! vi är grymma :D

2011-07-02 @ 11:00:10
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/
Postat av: aeel

yäääe,! vi är grymma :D

2011-07-02 @ 11:00:11
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0