aloe blacc

Ska blogga som vanligt nudå!!! fan vad trist det där lät, "som vanligt" Jaja haha! Måste bara säga att lonely island är genier haha! love. Har inte gjort mycket de senaste dagarna alltså. förutom att den var en fuckin antarktis is hagel storm här igår? vafan!? HAHA. satt ensam hemma och plötsligt började det blåsa som fan och regna som sjutton!! ALLTSÅ DET BARA BOOMBADES NER VATTENDROPPAR. Åskar och blixtrar jätte mycket! börjar bli lite skraj. sen börjar det smälla och jag bah vad händer!??? brinner det eller slog blixten ner sen går jag till fönstret och tittar ut! vad ser jag? Hagel stora som extra stora negerbollar??? HAHA trodde fönstren skulle sprickra och gå sönder haha. ringde syrran och mamma och sa att de inte skulle kliva ut ur bilen lät ungefär så här: "KLIV INTE UR BILEN!!!!!!! NI DÖR DÅÅÅÅ WAAH!! VAD NI ÄN GÖR KLIV INTE UT UR BILDEN AHHAHA!!" aja vi hörs långt och ointressant text det blev haha.

galet vad jag älskar den här låten!!!!!! så min stil, I NEEEEEEEED A DOOOOOOOOLLAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0