why you following me for?

hej! kom precis hem från birsta. jag köpte inget själv utan jag hängde bara med veronica och cim. Dom skulle köpa julklappar så jag tänkte jag kunde hjälpa till och sammtidigt umgås med dom. Cim har jag inte träffat på ett tag så det var roligt att äntligen få vara med lillgumman! haha juste det var en massa krångel när vi skulle käka... hahaha så galet pinsammt! jag höll på att garva ihjäl mig! jag och veronica skulle äta på tacobar och cim på donken med slutade med att jag typ fick samla ihop pengar till donken och ja hahah det var så fult och pinsamt. betalde typ med en massa enkronor och resten på koret haha aja fett pinsamt vare alla fall. ska lyssna på musik och uppdatera min tumblr nu. chilla helt enkelt. c ya!

hahaha älskar den här filuren. så roligt haha! FUUUUUU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0