what i said

Drar ju till Marocko på fredag så har varit och tittat på affären om på lite sommarkläder och sådant. har köpt ny sportskor/springskor så jag inte får ont i fötterna då vi nog kommer gå ganska mycket där nere. Dom köpte jag i och för sig förra veckan. Hittade ett par shorts men jag orkade inte prova dom då så ska kolla på dom igen någon annan dag. köpte i alla fall mina käääära kängor. jag fick dom av pappa. äkta läder och skinn. glad jag är nu! inte för att dom är inför resan haha. Just nu sitter jag och laddar ner filmer och musik. har ni något tips på en film är det bara att säga till? har redan laddat ner typ 7 filmer tror jag haha. blir mycket filmtittande där nere. vet inte riktigt när jag kommer ha tid att packa väskan. får packa lite varje dag kanske. blir nog bra det. som vanligt är man lite nervös. var ju nästan 2 år sedan jag var utomlands senast och flög flyplan. Hur som helst är inte så pepp än men lär ju bli. WIHOOOO AFRICA HERE I COME! C YA.

så här se colan ut där nere. sån kommer jag dricka. för att jämna ut det.. med alla coca-cola jag kommer dricka så ska ta en joggingtur varje morgon efter stranden.. Åh vad nice! måste ladda upp med lite nice musik inför det. MÅSTE JU VA FIT. KEEP IT FIT! FITNESS U KNOW. hahaha c ya later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0