friday and saturday

Hey! Hade jätte roligt igår med veronica och nicole. vi var lite överallt men för det mesta inne i stan. det är livsfarligt på gatorna när vi är där! hahaha.

alla fall så Tittade nyss på programmet "så mycket bättre". Första säsongen gjorde ju succé! Jag tycker verkligen att det är bra, älskar ju musik och tycker det oerhört intressant och få veta mera om vem artisterna är, hur de är som person och att få veta mer om deras bakgrund osv. Det är även väldigt roligt att höra allas versioner av varandras låtar.

Idag så klev jag upp vid 10, ovanligt med jag kunde inte sova. kom hem vid 3 igår men kunde endå inte sova nå mer. Vid 13 tiden åkte jag på julmarknad med familjen på Norra Berget. Det var sjukt mycket folk där! verkligen mer än jag trodde. det var mysigt och ganska härligt att gå runt där, det snöade lite och ja jag fick värsta jul-känslan. kommer ju inte vara hemma över jul men hoppas att ni som är hemma här kommer få snö till jul. den hinner nog komma. Efter vi varit på julmarknaden så åkte vi ner till stan och åt på kina restaurang. så gott! nu ska jag forsätta titta på filmen "Miami Vice" från 2006. Puss!

http://www.moviewallpaper.net/wpp/Jamie_Foxx_in_Miami_Vice_Wallpaper_1_800.jpghttp://www.freemovieposters.net/posters/miami_vice_2006_1494_poster.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0