when the sun goes down.

Sitter just nu på mitt rum med veronica. hon sover hos mig inatt. Vi lyssnar på musik och sitter vid våra datorer och surfar runt! vi är för det mesta inne på tumblr. tumblr is the shit! THE SHIT! I fredags hade jag jätte kul även fast en del av kvällen inte var lika rolig så var den nice. hade inte så mycket att säga förutom att jag och veronica nu har köpt biljetterna till drake. KÄNNS SÅ JÄVLA BRA. är pepp redan nu och håller på att spricka när jag ser videos när drake uppträder live. obeskrivligt. tror seriöst jag kommer dö där framför scenen. jag och veronica ska stå längst fram. längtar tills den 15 april som bara den. hua vad underbart det kommer bli! ska forsätta busa med verran nu hihihii.

En bild jag tagit i sommras med min systers kamera. älskar ljuset i bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0