long day

Hey! jag är spidad som fan fast har ont i ryggen. mensvärk. har haft en sjukt rolig dag.. faktiskt. käkade lunch på något nyöppnat ställe som heter meat n meal. hamburgare åt vi. fett gott vare fast jag råkade ta typ största hamburagaren för jag visste inte hur stor den var haha, tänkte mellan är väl mellan men nej, nej! den var ju as big. händer mig jämt att jag får storlek XL på mat typ. Efter skolan så gick jag, Nicole och Veronica till kulturmagasinet och lånade böcker. ska bli boknörd nu. hahaha det var så roligt för vi kände oss som nördar. vi gick in på det nyöppnade ungdomskaffeet där, det var jätte nice där inne! soffor och sköna hängstolar, spel och lite annat sånt roligt. Billigt fika var det med! alla fall vi köpte fika och spelade alfapet hahaha.. sämst. gick inge bra så vi la ner det och snackade lite skit istället. Efter dig drog vi på birsta, jag köpte nya bhar och trosor. fett nice. jag som älskar att köpa sånt! hihi. kom hem vid 8. Nu ska jag nog börja stänga ner och sova. godnatt.

ps. imorrn blire partaya! ska bland på ett hip-hop evenemang på kulturmagasinet. är mest lokala och minde kända rappare, G-force bland annat. men om vi har tur kanske petter dyker upp! fett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0