Smokin' On


I'M TALKING OG KUSH FROM THE WEST COAST!!! HAHA jag kan inte sluta lyssna på låten. så jävla G hahaha. tunga som är, wiz och snoop! Diggar "Mac and Devin go to Highschool" sooundtracket som bara den. häärrliii. är verkligen inte klar med svenskan men jag är så trött så ska nog krypa ner i sängen och sova nu. börjar halv 9 imorrn... jag ska ha matte hela dagen. mitt favorit ämne. absolut inte. alla andra är lediga medans jag måste ha matte. det är för att jag är så ooootroligt dålig på matte. It's sad! godnatt.

Let you get high but I ain't smoking with the rest though
Cause if it's in my joint, believe that it's the best smoke
I'm talking OG kush from the West Coast
Watch how you hit it, just one hit will burn your chest, though

Kommentarer
Postat av: Emelie.

Bästa låten!!

2011-12-18 @ 04:20:23
URL: http://mligunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0