one comment

Kommentar
Anonym
om ovoxo:
vart hittar du dessa bilder?

Svar
Det har jag sagt förut men jag kan säga det en gång till.
om jag inte har skrivit något under bilden om vart jag har tagit den i från så har jag tagit den från min tumblr (selfmadechick.tumblr.com) alla bilder jag lägger upp i bloggen har jag tagit där ifrån och så är det endast bilder jag har reblogat. så då hittar ni alltså källan på min tumblr, selfmadechick.tumblr.com! så enkelt är det. är det mina egna bilder, alltså egentagna bilder så skriver jag det.

btw! du får gärna säga ditt namn;) ni behöver inte vara anonym. jag är supersnäll och blir bara glad om ni säger era namn. no need to be shy!

Kommentarer
Postat av: Mimmi heter jag

hej igen, bara undrar hur du får bilderna att bli så stora på din blogg? Tacksam för svar

2011-12-05 @ 23:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0