Drank In My Cup


jag är typ kär i killen! haha så nu vet ni det. Låten har spelats på replay ett antal gånger nu haha. i really like it!

Har varit på skolan hela dagen och efter det gick jag på ett pass på gymmet. mage, rumpa och lår. tyckte det var mest lår-övningar i det här passet. det var en annan ledare och hon spelade 70-tals musik.. gillade inte det. hoppas det är bättre nästa gång jag ska på det passet och att det är den andra tjejen som var innan hon som var idag. hon är mycket bättre på att peppa och sånt. just nu försöker jag bli klar med min svenska inlämning.. fan det är jätte svårt och det går otroligt segt. måste bli klar med den tills på fredag innan vi åker. för kommer inte ha tid eller internet så att jag kan göra den där nere i Marocko. den ska egentligen in någon gång nästa vecka. jaja ska kämpa på vidare med den nu and listen to some music. c ya♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0