bye sweden, hello morocco!

Nu är väskan packad, stängd och låst. allt är klart. nu är jag redo! ska snart sova. om några timmar eller så. kommer inte hinna sova länge då jag ska upp vid 3-4 någon gång tror jag. då tar vi bilen ner till stockholm och sedan planet till marockor, agadir! SKA BLI SÅ ROLIGT. pepp som fan. ska äta lite chips nu och se till så allt är klart. kommer nog inte uppdatera så mycket där nere. men ska försöka slänga upp någon inlägg då och då. Om vi har trådlöst internet på hotellet så blir de nog en massa inlägg men vet ännu inte om vi har det. ni får ha det så bra i kalla sverige. jag ska sola, bada, shoppa, äta och bara NJUTA! c ya next year! 2012.. året vi alla fruktar haha. domedagens år. typ.

pictures of Morocco Flag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0