first day

Hej! den här dagen har varit super kul, förutom att jag har varit lite trött... hade verkligen svårt att somna igår kväll. alla fall så är det nya busstider och busslinjer. men det gick bra och vi klev på rätt buss. Jag och veornica går som sagt i samma klass på samma skola och linje. Emma och Elin går på ett annat program men samma skola. De var de jag mena med ni haha. när vi kom dit så fick vi leka lekar eller frågesport typ, vi fick skriva på lärarnas tröjor haha!! vad vi tyckte var första intrycket och hur de verkade, haha! vi fick även lite info om friluftsdagen imorrn. klassen verkar bra och så. alla verkade trevliga och snälla typ haha eller vad man ska säga. sen sluta vi vid 12. Jag hade tid kl halv 1 hos tandläkaren så jag och veornica gick dit men så var det tydligen imorrn min tid var haha... den 23e. så kan de gå haha! sen blev vi vrål-hungriga och drog till donken. Vi gick runt på stan ett tag och jag köpte en väska, datafodral, pennor & sudd. tror inte jag köpte nått mer där. vi dog sedan bussen till ica maxi. köpte en massa raknings och hudprodukter typ ahah.. svindyrt. sen köpte vi lite fika typ till friluftsdagen imorrn. sen drog vi hem och nu sitter jag här. långt inlägg de blev idag. jaja c ya♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
samanthafitzgeraldmusicblog:  Kanye West & Jay-Z|New Day If you don’t get goosebumps from the realness in Kanye’s verse…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0