busy

Tja, ledsen att jag uppdaterar så lite just nu men det är ju de sista dagarna av sommarlovet så jag är upptagen hela tiden. men lovar jag kommer uppdatera mer på söndag. Veronica ska till frissan, färga, klippa och inpackning. hon kommer bli så fin!! blir avis:( haha. vill med. ska nog fixa mitt hår ljusare i oktober typ. vi får se. vaknade typ vid 10 och ligger nu på sängen. ska nog snart ta en dusch. Jag och cim följer med veronica till birsta, också för att vi ska köpa grejor. Jag ska tillexempel äntligen få hämta ut min GULDSKIVA<3 oooo känslan när jag håller den min hand. c ya♥


Kommentarer
Postat av: elin

sv; de är min brorsa och hans tjej :) Han fyllde år så mamma hyrde den så dom skulle åka limousine till midlanda. Bara en liten annorlunda grej typ :)

2011-08-20 @ 16:02:51
URL: http://elintjernblomm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0