lalala

Skriver det här runt 5 på morgonen. Veornica och cim ligger här brevid mig. myyyyys vi har det! imorrn, eller ja "sen" ska vi på birsta. mot kvällen blir det förmodligen selånger! både breakdance och top någonting finns. båda är jätte rolig karuseller:D men ska jag stänga av datorn. ska snacka med the gyals, vi lär ju somna snart. kommer förmodligen inte uppdatera imorrn eftersom jag kommer vara upptagen hela dagen. pusse godnatt!♥

Juste, sitter vid min nya skoldator nu. var på ett litet möte idag på gymnasie skolan jag ska börja på, på måndag äre första dagen på thoren. ska bli kul ändå att börja om på nytt typ. puss!

Jag glömde publicera inlägget... typiskt haha!! alla fall vi vaknade vid 3 och har precis ätit brunch. härligt, hallon i yoghurten. jaja vi hörs sen. puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0