Silly little vixen, mixes ’til morning, Not swerving, oh, yeah Swear you never strolled on a bottle of that potion, Stop motion, ooh, yeah!

Sitter och lyssnar på WTT Jay Z – That's My Bitch haha ofc i do. alltså hype jag har haft på watch the throne! och nu äntligen har jag det här i min hand. jag älskar de! hehe. ja, jag vet inte riktigt vad jag ska säga. ska nog ta en dusch snart och sen åka med mamma och köpa springskor eller vad de heter. löparskor heter det, juste. ut och springa ska jag göra. ska försöka alla fall haha. ska kika runt lite på tumblr nu. verkligen jätte roligt haha. är typ beroende av tumblr. man blir det, jag lovar. skaffa en tumblr du också! det är jätte enkelt att göra ett konto och lära sig hur man använder tumblr. let go! glöm in gå in på min http://selfmadechick.tumblr.com/


Kommentarer
Postat av: aeel

skaffade det för typ 1 månad sen men har inte orkar kika och kolla runt där osv :u eller rättare sagt har jag glömt,..

2011-08-28 @ 17:54:30
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0