sidecut x cassie x hårfärg

Jag har velat det här ett bra tag nu, alltså att bli blondin. Och då menar jag inte platinablond! utan som på bilderna nedan, ljusbrun-blond eller vad man ska kalla de. Tycker det är sjukt snyggt!!! Och jag hoppas det går att färga så att de blir den färg jag vill ha. Har ju typ mörkbrunt hår nu men min utväxt är ju ganska ljus som tur är. Hade egentligen tänkt vänta några månader till så att jag får mer utväxt men jag klarar inte av att vänta... min frisyr, om man ens kan kalla de det är katastrof! hua vad hemskt mitt hår är nu... vill verkligen klippa mig och få till någon typ av frisyr för nu är mitt hår raklångt typ. jag vill klippa, färga, slinga och om jag vågar skulle jag villja ha sidecut men vet inte om jag vågar eller om jag passar i det. cassie passar hur bra som helst i det men det är väl för att hon är så sjuuuukt snygg!!! haha men får väl se hur jag gör. kommer bli dyrt men det är värt det. Någon som har tips på en bra frisör här i sundsvall? som är bra på att färga och klippa för den delen. och helst inte så dyr. kisses♥

jag vill ha ungefär den här hårfärgen, nånting mitt i mellan hur gisele, kim och nicole har här. vill ha nu!!! la upp lite bilder på cassie med! håll med om att hon är dösnygg? älskar bildera från typ hennes senaste photoshoot, sjukt snygga hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0