WATCH THE THRONE X JAY-Z X KANYE WEST

IT WAS ALL GOOD JUST A WEEK AGO!!! Jag kan hela kanyes och nästan hela jay-Z vers. oooooh så bra hypdamp jag får när ham körs igång på skivan!! hard as a Muthafucker, Let these niggas know who I am! Yeah I’m ’bout to go HAM!!!! tycker alla låtar på skivan är grymma, kommer säga nån gång senare vilka som är mina favoriter, för det vet jag inte riktigt än. Den enda skivan jag köpt själv för mina egna pengar är "Watch The Throne" tror det är den bästa skivan någonsin. okej ska inte överdriva en av de bästa då. Skiter fullständigt i vad kritikerna och vad som står i tidningarna. typ att Kanye är en självupptagen jävel eller vad fan de säger. I dont care. vem fan skulle inte vilja få som de vill eller bara ha de bästa typ om man har pengarna och makten? varför inte liksom!? aja. skitsamma. Kanye kommer alltid vara bäst. typ min gud. Han liksom är inte bara en rappare som spottar ut en massa skit. Han är en konstnär lägger ner kropp och själv i allt känns de som. typ albumomslagen tillexempel, så jävla vackra att man bara vill spricka upp dem på väggen. Han har de grymmaste beatsen och snyggaste klädstilen ever. Han är helt fantastisk. känner att jag kan relatera till hans texter och en del låtar känns de som om han läst mina tankar.. otroligt vad jag avgudar den männsikan. Okej, det är inte bara kanye som är med på den här skivan! Jay-Z är ju med han också. Jag är inte en lika stort fan av han som kanye. Men han är grym han också, sjukt bra är han! finns en hel del låtar jag älskar. Har haft lite svårt för hans röst. men har börjat gilla den liksom mer och mer. det ger han karaktär tycker jag. en personligthet och han blir unik. unikhet är det viktigt. det är oftast det jag faller för en inom musiken och hos artiserna. något som är annorlunda.

Men hur som helst, Att kanye West och Jay-Z gör en skiva ihop är ungefär samma sak som om king of pop och king of rock gör en skiva ihop!!! förstår ni då hur jag känner? Albumet är ett konstverk, har aldrig sett något så vackert. Ska ställa det på ett fin plats på mitt rum så fort jag skaffat en slags hylla, kommer bli perfekt när de är klart. ni får inte veta nåt nu utan när det är fixat. när nu det blir.

Här är några bilder JAG tagit med min systers nya superkamera!!! oh fyfan vad snyggt!




Använd inte mina bilder utan min tillåtelse. ni måste länka till min blogg och säga det är jag som tagit bilderna om ni vill låna dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0