Jay-Z & Kanye West - Otis

oh my god. jag gjorde det. haha. jag tittade på videon. och jag gillar det. oooh det är så härligt. gillade låten men det känns som det fattas nåt. typ för kort. tog slut för snabbt. alla fall så försökte jag boka/beställa albumet på rocks och det gick ju sådär, skulle få ett mail som skulle bekräfta bokning men tror ni jag fick mailet eller? nä såklart jag inte fick. får dra dit och kolla sen, ska fixa mig och städa klart nu sen drar jag till birsta en snabbis med veronica och cim. efter birsta drar jag hem och käkar och sen åker jag, cim och veornica in till drakbåtsfestivalen i stenstan. puss!
Dom ser så glada ut haha. smiiiile!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0