I Ain't have to graduate from Lincoln high school to know that

hej! orkar egentligen inte blogga eller berätta om dagen. den både sög och dög. typ. JAG HATAR DINTUR. bussen kommer för sent, kör alldeles för sällan och är full så man får vänta i en halvitmme på nästa och kommer försent till skolan. tack för att ni "förbättrade" busslinjerna. första lektionen var engelska och läraren var ju lite taskig och sträng. typ otrevlig uppfattade jag hon som. hoppas hon bättrar sig. efter lunchen, som vi käkar på norrporten så vare klasskampen tror jag det hette. alla klasser, 1-3 tävlar mot varann. vi måste klara så många uppdrag som möjligt! typ som att ta en bild på en sundsvalls kändis, hitta 5 löv från 5 olika träd, simma 200 meter och ha någon att intyga, ja ni fattar! :) alla fall kom hem vid 4-5 skulle jag tro nu drar jag och veornica till ica och köpter nåt gott. vi skulle egentligen ha gjort engelsan läxan vi fick idag.. men gör den sen behöver energi haha. c ya!


Kommentarer
Postat av: cimberly

5an kommer ju bara gå till 8 på kvällen också......................

2011-08-24 @ 19:16:20
URL: http://cimberlyy.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0