ÅNGEST

ALLTSÅ JAG FÅR NÅT FEL VART KAN MAN KÖPA WATCH THE THRONE!!! HYYYYYPE! shit jag får nåt fel kommer slå sönder nåt snart haha..... vill ha alla låtar hålla i skivan nuuuuuuu åååååh jag får ångest! KANYE WEST!!!!! fan jag kommer inte se han live. jag drömde till och med i natt att jag hade vunnit två biljetter till wow FAAAAAAN DET ÄR INTE OK. MARDDRÖMMAR OCH GREJOR HAHA. AAAAH:@ vad ska jag ta mig till. går och lägger mig och dör nudå hejdå. (var tvungen att få ut min frustration och ilska!)

jag undviker alla videos, facebook, youtube, bloggar osv som lägger upp grejor om WTT. därför jag inte lägger upp nåt om det på bloggen. för jag vill liksom lyssna med bästa kvalite och bästa ljud. inte på nån halvdan kvalite från youtube eller spotify. försöker att inte tjuvlyssna. vet alla fall att frank ocean är med hehehe ååå fantastiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0