6 april

hola mi amigoooos eller nåt vet inte ens om jag sa rätt där! suger på spanska! haha..
som ni ser har jag ändrat designen lite. Ny header och så har jag gjort bloggen bredare så jag kan ha större bilder, videos i 800pixlar! bättre med stora bilder och videos tycker jag. tycker inte ni det?:) Trodde jag skulle få huvudvärk idag igen men jag kom undan den som tur var, drack vatten, fikade och vilade när jag kom hem från skolan så det hjläpte. nu ska jag se ett avsnitt av OC sen kanske blogga lite kanske. Cya later!!♥





Amber rose♥♥♥♥


Kommentarer
Postat av: aeel

glöm inte svenska prov imorgon! :)

2011-04-06 @ 18:27:23
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0