Where they driving spaceships instead of cars

Hej, om ni undrar varför jag inte bloggat är det för jag har haft så himla ont i huvudet igår, inte i backhuvudet och typ nacken och framme i pannan måste vara min syn som gör det. har tid hos optiker imorrn så nu blir det glajjor typ. Hur som helst var på birsta efter skolan och nu sitter jag hemma och har ont i kroppen typ? och huvudet som igår.. blir date med tvn och OC!!! haha måste se några avsnitt av det haha, älskar serien och när man sett klart ett avsnitt så slutar det alltid spännande så man bara måste se ett till haha!! beronede typ.

screenshoots från E.T.







You’re so hypnotizing
Could you be the devil
Could you be an angel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0