This aint football why the fuck they tryna tackle me?

Hello sitter och pluggar i sängen men tog en paus nu.. usch så tråkigt det är! but sooon its summer woho! ska bli så skönt att slippa gå tillbaka till den skolan igen haha. Imorrn ska jag färga håret igen eftersom den har börja gå ur och utväxten är inte så snygg precis haha. Det blir samma färg som förra gången, kakao typ. Sen så vill jag till birsta på typ.. Fredag! vill köpa en jacka och ett linne på veromoda. nån som vill med då? nu ska jag forstätta plugga och lyssna på musik.

Vad gjorde man innan spotify fanns? dagens fråga typ haha!


Vill ha hanskarna! sjukt snygga♥


Kommentarer
Postat av: veronica

du kan hänka med till stan på typ fredag:D!?

2011-04-06 @ 21:54:05
URL: http://vvvveronica.blogg.se/
Postat av: aeel

jag hänger gärna med, har shorts som väntar!! :y ;d men såg ni skulle till stan :u

2011-04-07 @ 18:21:54
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0