lalala land

heeeeeej på er!! vad gör ni då? nä jag skoja. Eh igår var jag på stan och i birsta efter det for jag hem till ljusta och cykla runt som en tok med veornica och cim. haha störda ungar vi är!! idag hoppa vi studsmatta med filtar kuddar och shit! FETT KUUUL OCH MYS. "VAADÅRÅÅ??" veornica äckligt jobbiga ord. Imorrn ska vi se film, KÄKA MAT SOM VANLIGT. Pangkaka!!! HAHA PAAAANG! någon mer som säger så? de som säger så e coola, ok??? jaja ahha ska sluta babbla. puss!





Mina nya härligt sköna jeans som är liiite för stora. Men jag orkar inte byta storlek vem bryr sig haha!
första bilderna med mobilkameran! sjukt snygg jag är hahaha... fiiina bilder.


Kommentarer
Postat av: veronica

vadåårååååå!?!?!?!?!

2011-04-29 @ 01:14:16
URL: http://vvvveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0