happy birthday!

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN MAMMA!! LOVE YOU!

Hej på er! ååå jag är sjukt trött, tror jag gäspat mig igenom hela skoldagen.
Jaja varit i skola som alla andra idag. kul kul.. eller inte. men snart så är grundskolan över!!
Wiho! ska bli så skönt att slippa gå tillbaka till den byggnaden.

vad ska frida göra idag då? jo jag ska försöka fixa och ränsa mina spotifykonton. FETT JOBBIGT. varför skriver jag som om jag pratar med mig själv? haha.. jösess. hur som helst jag har 3 spotifykonton nu. det är så struligt med alla låtar och listor. Men alla fall så var det så att Elin fixade så jag fick spotify free!!! tack tack Elin!:D men alla fall så om ni undrar varför det är typ listor med samma låtar är det för att jag håller på att fixa och trixa haha. jaja nu ska jag typ sova en stund puss!


hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0