glasögon

hej! haft en rolig kväll med mina favvo tjejor. Hoppas ni haft kul med! på dagen var jag i birsta med mami. Köpte lite kläder och smycken. Jag kollade även min syn och som jag trott så var jag närsynt, alltså jag ser inte på långt håll. Det var tydligen värsta på vänster öga. Köpte två par glasögon som kommer om ca 1-3 veckor. Det tog 1 vecka för emmas glasögon att komma så det lär ju ta det för mina med. Längtar tills jag får dom och se om min huvudvärk och nackvärk fösvinner då, och hur det känns att se på långt håll! vill se skillnaden! haha så nyfiken. ni får se vilka glasögon jag köpt när de kommer. nu ska jag sova, puss och sov gott!♥


en random bild. Sjukt coola skor!


Kommentarer
Postat av: veronica

rrrrrrrrrrrrramdåm

2011-04-03 @ 13:42:27
URL: http://vvvveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0