6 out of 6

Alltså jag orkar inte blogga! ont i huvudet idag med och pluss att jag typ vridit om ryggen så kan inte gå som folk... ser ut som om jag vore gammal eller nåt haha! om det är något som ska klanta sig så äre vell jag? haha.. hur lyckas man. typ vet inte hur det gick till MEN AAH får DAMP NU PÅ HUVUDET OCH RYGGEN ÅÅÅH!!!!:@ säger
Vill ha mina glasögon nu så jag slipper huvudverken, och en jacka på birsta ville bara hadet sagt haha. jajaj fett ont i ryggen ska typ se på tv eller nåt nej jag skoja nu ska duscha hha.. blööö hejdå. galet inlägg det blev. 

god natt med detta inlägg!♥


Its 50, haha love it!


Kommentarer
Postat av: aeel

har med as ont i huvudet typ mest varje dag... fast jag använder glajjorna :o måste va nå fell(N()

2011-04-06 @ 07:31:27
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0