mtv awards 2010

såg ni på mtv awards!? jag kollade lite här kommer lite bilder på några som var där och de som vann priser osv. en lista på vilka som vann i vilken kategori ligger längst ner:)


visst är jag lik katy perry? har slingat håret i lila och rosa! vad tycks?:D


katy perry och Sofia Vergara


Ke$ha och Florence Welch


Justin Timberlake, Jesse Eisenberg och Andrew Garfield


Audrina Patridge och Ashley Greene


Tomo Milicevic, Jared Leto och Shannon Leto


Lady Gaga


Lady Gaga


Usher och Justin Bieber


puss! puss!


Eminen och Rihanna!


Eminem och Rihanna igen:)


senare bytte Gaga kläder! vad tänkte hon? "hm.. vad ska jag ta på mig? jag tar på mig kött!!" eller vadå!?

VINNARNA:

Collaboration: Lady Gaga featuring Beyonce, Telephone

Female video: Lady Gaga, Bad Romance

Male video: Eminem, Not Afraid

Hip-hop video: Eminem, Not Afraid

New artist: Justin Bieber featuring Ludacris, Baby

Pop video: Lady Gaga, Bad Romance

Rock video: 30 Seconds to Mars, Kings and Queens

Dance music video: Lady Gaga, Bad Romance

Art direction: Florence and the Machine, Dog Days Are Over

Choreography: Lady Gaga, Bad Romance

Cinematography: Jay Z and Alicia Keys, Empire State of Mind

Direction: Lady Gaga, Bad Romance

Editing: Lady Gaga, Bad Romance

Special effects: Muse, Uprising

Breakthrough video: The Black Keys, Tighten Up

Video of the year: Lady Gaga, Bad Romance


Kommentarer
Postat av: aeel

fina frida :)

2010-09-21 @ 07:58:01
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/
Postat av: Anonym

älskar din blogg! skit fin header, men hatar lady gaga som du har där uppe på bild :o

2010-09-22 @ 19:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0