jag är frisk

...nästan alla fall! har fortfarande vääärsta hostan! hela birsta kolla på mig när jag hosta. Har varit på intersport och guldfynd!:) kollade på vinter jacka på intersport! köpte ingen dock skulle bara kika lite, vad vi gjorde på guldfynd är hemligt. haha! har haft rikgit kul idag med mamma min:) skratta så tårarna rinner.. älskar dig mamma♥ du är bäst på alla sätt. ska strax äta pommes och oxfile, ikväll tänkte jag se på film, Date Night! någon som sett den?



nu är det borta. vi (jag & Fanny) lyckades få av mig Urkults bandet sen 2009, R.I.P! vet faktiskt inte varför jag inte har tagit av mig det? har inte tänkt på att jag har på mig det. känner inte att det är nåt där har liksom vant mig vid det. det har inte varit så att jag har velat behålla det eller så utan har inte tänkt på att det sitter nåt runt min arm. nog om det. puss på er! vi hörs


Kommentarer
Postat av: cim

bra att du är frisk nu friddi :D

2010-09-26 @ 00:05:59
Postat av: veronica

haha äntligen tog du bort den ;D

2010-09-26 @ 00:45:46
URL: http://vvvveronica.blogg.se/
Postat av: aeel

hahah vi har ju frågat varför du har kvar den oh då har du sagttyp att du inte ville ta bort den och att du inte tänkte på de:)

hade sådär emd en gång minns uinte vad de va r för slags armband men man glömde helt bort atty man hadepå sej den:D



bra du är frisk!

2010-09-26 @ 15:52:53
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0