hosta

usch, vilken hosta jag har! jätte jobbig. ont i kroppen, ni vet så där känslig? men känner sig sjuk typ och orkar inte lyfta armen ens. Förstår ni vad jag menar? antar det. håller på med partierna, valet 2010 i SO. vilket jag tycker är jätte svårt! som sagt suger på allt som har med SO att göra förutom geografi (fast charles ger mig IG fast jag till och med gjorde MVG-uppgiften och alla G-uppgifter? knäpp kille som sagt) om jag fattat rätt så är det fortfarande Moderaterna, Alliansen som styr!? har jag fattat rätt? intressanta inlägg jag gör va? ska forsätta plugga nu..



fanny som tagit bilden längt ner tyckte bara den var så fin så den måste få vara med här i bloggen! shhh.. säg inget till hon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0