grattis pappa!❤


har inte tid för bloggen denna vecka! känns inte kul och jag hoppas ni inte lider så fruktansvärt mycket. MEN SKOLAN FÅR NOG GÅ FÖRE BLOGGEN OM NI FÖRSTÅR. Har hur mycket att som helst göra och jag har nu börjat oroa mig för att jag har hals-infektion igen! (hade det för ett halv år sedan +att jag hade öroninflamation också). hoppas att min Hosta-snuva går över snart då!! tror jag dör om det är infektion, så jobbigt. hur som helst dagens planer är plugga... plugga, plugga, plugga och PLUGGA! fira Pappa (Grattis Pappa!!!♥) och äta på restaurang med familjen! hoppas, hoppas att det blir Kinamat♥:D sen efter det blir det att PLUGGA ÄNNU MER... vi hörs:)


Kommentarer
Postat av: ellie m

aaaww vad söta :) (a)

2010-09-28 @ 20:15:53
URL: http://elliestaffs.devote.se/
Postat av: aeel

sv; haha jag lägger mej ju efter idol :u vid 9 haha, osså somnar jag vid 11, men igår höll jag på med svenskan så la mej vid kvart i 10 typ:u

2010-09-30 @ 06:50:45
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0