30 september

hej♥ Ska nu plugga lite mer SO strax, ska göra ett prov sen åttan i morgon! fan vad stolt jag blir över mig själv om jag klarar alla prov, läxor & inlämningar jag gjort denna vecka. imorrn åker jag och Emma på Birsta för lite shopping!:) ska bland annat köpa ett par skor. ikväll är det Idol då ska försöka hinna se det också. hm.. var det något mer jag skulle säga nä tror inte det! eller jo jag har lånat en massa böcker på bibblan.. har glömmt bort hur roligt det är att läsa en bok. Det är faktiskt ganska kul:D puss&kram!

har gjort, ska göra denna vecka:
Biologi prov -sinnen och hormoner
engelska läxförhör -verb 2
engelska läxförhör -verb 3
svenska inlämning -en egen skriven Novell
engelska bokrecension -Alice i underlandet
SO inläming -Jämföra två partier
spanska läxförhör1
spanska läxförhör2
SO prov -valet 2010 & partierna
svenska hörförståelse-prov
idrotts prov (haha)

hela 11 prov/läxförhör/inlämingar har jag gjort i veckan eller ska göra!:( + att jag skulle ha gjort ett till biologi prov från åttan också som jag missat och inte hunnit göra, men jag hinner inte göra det denna vecka så det får bli nästa.

nästa vecka:
matte prov
Spanska prov
biologi prov (från åttan)


Kommentarer
Postat av: veronica

duktig du är frida!!!! :D

2010-09-30 @ 19:46:18
URL: http://vvvveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0