27 september

jag är jätte glad och samtidigt arg. arg över att det ska vara så mycket i skolan och att jag suger i alla SO-ämnen. glad för att jag ska beställa kläder på nelly.com! och Ginatricot!:D kanske H&M också! SUPER DUPER GLAD!!! älskar att shoppa, denna gång på internet dock men det är för att jag inte har tid att åka till birsta:O ska göra det på Fredag med emma då men kan inte hålla mig så beställer vissa saker från H&M och Gina Tricot. nu ska jag forsätta plugga. denna vecka kommer blir jobbig, men det är bara att kämpa!

dagens plugg:
- Biologi, hormoner och sinnen
- SO, valet 2010
- Engelska, skriva bokrecension Alice i underlandet

lägger upp det jag beställer senare, kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0