19:14

nä, nu får det räcka med SOn för idag. O R K A R inte mer... haha! nu har jag varit duktig va?:rolleyes: (SÄG ATT JAG VARIT DUKTIG) om ni undrar vad som hänt under alla dessa timmar jag inte bloggat något så kan jag säga att jag har baka lite!:D KLADDKAKA!!!!!♥ men den smakade inte så jäääätte gott.. :( besviken jag blir på mig själv. usch den smaka snusk. JAJJA, nu ska jag ta och glo på en film, har inte sett den men hoppas på att den är bra! annars blir jag besviken igen. HAR STORA FÖRHOPPNINGAR PÅ DENNA FILM. Denzel Washington och John Travolta är ju med! då måste det väll vara en bra film... ska sluta älta det nu. säger god natt nu eftersom jag inte kan säga det sen. GOD NATT:)


The taking of pelham 1 2 3


Kommentarer
Postat av: aeel

sv; heh jaa, värst för mej :( jag ska ju köra upp 3 gånger, sen har vi ju prov och 2 läc förhör och jag ska till tandläkarn och ungdomsmottagningen och ha möte med rektorn och massa bajs :( jag ororar mej mest för uppkkörningen..

2010-09-19 @ 19:44:34
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0