14 oktober

Rihanna- Only Girl (In The World) KLICKA HÄÄÄÄÄÄÄÄR!!!! FÖR ATT SE MUSIKVIDEON!!

tja, allt bra med er? ätnligen är har videon SverigePremiär! Rihanna är bäst så är det bara, fyfan vad bra hon är!♥ hihi! japp, nu ska jag träna lite inför svenska redovisningen imorgon! ikväll är det Robinson (hahaha! Gurkan är ju bara för skön, arg jag blir om dom röstar ut han..) och säsongs-start för Criminal Minds!!!♥ ska bli kul att se det, älskar det programmet! kommer nog bli en läskig och spännnade start på säsongen! haha jag tycker faktiskt att det brukar vara lite smått läskigt och äckligt! men det är väll det som gör Criminal Minds så bra:D alla fall så är det Fredag imorrn om ni inte har hängt med.. Äntligen!♥ ska åka och köpa Jeans imorgon!:) NICE. nej nu ska jag plugga lite. puss!!:)



haha! mitt knark..


Kommentarer
Postat av: veronica

haha looove på dom, men du är ölskar nig de mee än npgon annan haha:D

2010-10-14 @ 19:46:47
URL: http://vvvveronica.blogg.se/
Postat av: aeel

hehe bajsunge, jag ska på birsta pålördag kanche och köpa dom från carlings och ett par jeans på hm :u hihi

2010-10-14 @ 19:56:59
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0