loud


så här ser omslaget ut till Rihannas kommande album LOUD ut.


jag kan knappt vänta alltså!!!! tills Rihannas album LOUD♥ släpps! längtar så att jag tror jag dör...  håller på att spricker av förväntan. den 16 November! längtar tills "only girl (In The World)" musikvideon kommer ut, här är en Video från inspelningen av låten "What's My Name" som kommer med i albumet!:)



längtar även tills “Who’s That Chick” - David Guetta ft. Rihanna släpps! klicka HÄR för att se videon, men det är inte den riktiga videon och kvalitén är rikigt dålig men bättre än inget. sen så säger många att Rihanna härmar Kary Perry osv. men jag kan ju säga att dom säkert inspereras av varandra för att dom är typ bästa vänner så inte så konsigt. men Rihanna är Rihanna och Kary är Katy. tycker det är löjligt när man ska hålla på att säga att den artisten härmar den och WB hit och dit. tex. att Ke$ha och christina aguilera härmar lady gaga och bla.. bla bla! hur som helst kan vara ganska så fjantigt ibland. oftast är säger man bara så för man är avundsjuk.. letar hela tiden efter någon likhet.. "JA!! MADONNA HAR NÄSTAN SAMMA SKOR SOM LADY GAGA I VIDEON!" "ja, jag kom på nåt att klaga över!" löjligt!

OBS: jag lovar jag ska inte skriva om kändisar något mer på ett tag nu. det är ingen kändis-skvaller blogg jag har. fast ni kanske vill jag ska fortsätta med det också? haha aja, hörs sen!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0