10 oktober

God morgon! vaknade för en timme sen. var nästan inte hemma nånting igår så hann inte blogga. alla fall så igår var jag på Cim och Simons (Cims systers barn) dop, haha så söta. sen fika i hos Diana, tårta och bullar!:) gick hem sen åt middag och drog ut med tjejorna vi typ hade tråkigt och gick typ till Mc donalds.. bla bla! träffa några fula ungar och fick skjuts hem sen, haha! rolig kväll med Veronica♥ Emma♥ & Cim♥. 

I fredags
var jag på birsta med veronica och cim. köpte inget kände att jag inte hitta något jag ville ha så höll hårt i plånboken för att inte köpa nåt onödigt. Är ganska bra på att köpa sånt jag inte vill ha egenligen. hm.. vi såg på Idol och hände på Ljusta Gården.. "what is love.. oh baby dont hurt me! NO MORE!!♪♫" haha!

i torsdags
pluggade jag, hade Matteprov och Spanskaprov på fredag.



Kommentarer
Postat av: veronica

<3

2010-10-10 @ 13:28:12
URL: http://vvvveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0