20 oktober

nä nu får jag ta och rycka upp mig!!! helt otroligt vad jag är L A T. ni ska bara veta.. finns så mycket jag skulle kunna göra på dagarna nu men jag är ju så lat. skulle TEX kunna städa upp bombnedslaget som är på mitt rum, plugga, fixa till min skog till ögonbryn, duscha, rensa garderoben så att alla nya kläder får plats. men nej istället springer jag mellan datorn och TVn.. haha nolife. men alla är på skolan eller praoar medans jag sitter hemma och deppar haha. pluggade lite igår allafall på Fysiken. yes, duktig tjej. hörs!

M U S I K!!!! ♪♫♥

Usher featuring Pitbull – DJ Got Us Fallin' In Love

Tinie Tempah – Let Go (feat. Emeli Sande)

Melanie Fiona – Monday Morning

Usher – More

Mike Posner – Cooler Than Me - Single Mix

Eminem – Love The Way You Lie

Tinie Tempah – Written In The Stars (feat. Eric Turner) (Non-UK Clean Radio Version)

Jay Sean – 2012 (It Ain't The End)

Eminem – Not Afraid - Explicit Version

Mike Posner – Cheated

Daniel Adams-Ray – Gubben i lådan

Darin – Lovekiller

Katy Perry – Teenage Dream

Flo Rida – Club Can't Handle Me - Feat. David Guetta

Daniel Adams-Ray – Dum av dig

Shontelle – Impossible - Main

Kings Of Leon – Sex On Fire

Justin Bieber – U Smile

Selena Gomez & The Scene – A Year Without Rain

Shontelle – Take Ova

Cee Lo Green – Fuck You

Katy Perry – Pearl

Eminem – No Love

Maroon 5 – Misery

RedOne – Kick Ass - Radio Edit

Asher Roth – G.R.I.N.D. (Get Ready It's A New Day) - Explicit Version

Toteking – Redes Sociales

Rihanna – Only Girl (In The World)

Kommentarer
Postat av: aeel

sv; aa.. det har redan snöat i sundsvall en gång, hehe i sidjö snöade de förra veckan, men den snön har försvunnit nu jhehe

2010-10-20 @ 17:18:10
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/
Postat av: aeel

du får väl ta och gö ngt då:u

2010-10-20 @ 17:18:49
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/
Postat av: aeel

sv:de var en klok fråga frida!! :D

nä de har jag inte, men jag vill köpa, fyller ju år nästa fredag, så får pengar då :D

2010-10-21 @ 15:53:35
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0