19 oktober

hej, urstäka att jag inte bloggat något på några dagar. vet inte riktigt varför, har inte känt för det typ. Igår praoade jag som mekaniker, målad golv & konteinrar, sopade, lyftte saker och la på sin plats och skitatde ner mig ORDENTLIGT, ni skulle sett! haha! alldeles svart överrallt! fetaste fläcken på näsan. provade även svetsa lite! haha värsta läskigt!! har inga bilder för tog inte med kameran.. ååå! jag hade så gärna velat ta med den det hade blivit grymma bilder och ni hade fått se hur jag såg ut.. med skyddsglasögon, hörselskydd, overall och handskar, men är så rädd att förstöra den där. passar inte att ha med mobiler, kameror osv. dit!

Min jacka kom även igår den var lite smått förstor så vet inte hur jag ska göra, men jag tror jag behåller den ska prova den lite senare idag igen och se när jag har på mig pyjamas nu hehe blir bättre att se hur den ser ut när jag har normala kläder på mig.

sk
a göra lunch nu, puss!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0