den 5 november 2010

är förbannad nu alltså, hade ju tänkt att åka på Boom, Indiska och lite andra inredningsaffärer idag MEN vi har inte satt upp alla hyllor ännu så känns meningslöst då. Dom passade inte när vi skulle sätta upp dem igår, såg helt fucked up! mamma ska på IKEA nu och kolla efter ett par andra.. kommer bli jätte mycket dyrare nu. men det ordnar sig nog:) alla mina saker ligger i köket och i papp-påsar så lite dumt att åka och köpa mer saker att lägga i påsarna. jag ska inte klaga mer nu är alla fall nöjd med bordet/skrivbordet!♥ det känns bra att få ordning på rummet var så fult förut tycker jag! typ rosa överallt, passar inte alls mig. så det blir nog bra när allt kommer på plats:) ska fixa mig lite nu och får se vad dagen bjuder på. hejdå!


katy Perry- Teenage Dream



köpte en fin lampa 149kr och en påse med löv, pinnar och blommor på IKEA här om dagen, eller vad är det för nåt egentligen? haha jaja det luktar alla fall gott! vanilj! kostar 29kr om jag inte minns fel.




Farmor kom förbi med rosor för ett tag sedan:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0