4 november

Hej bloggen! Nu är det Höstlov vilket är otroligt skönt! eller hur?:) ska inte sluta blogga, det är för roligt för att lägga av. jag bloggar när jag känner för det och har något kul/vettigt att berätta:D hur låter det? hm.. få se nu! vad har jag gjort under lovet hittills? kan inte minnas.. måste har jätte dåligt minne alltså. Jag har varit på bio, saw3D! har aldrig sätt någon av filmerna men det gick ju bra att se den endå. Den var helt OK, ganska så äcklig men det var inte så jätte många tillfällen som det var 3D kunde varit mer, var lite jobbigt att ha glasögonen på sig och texten var lite svår att läsa lite suddig. vad har jag gjort annars... varit ute, spökat ut oss träffat lite fult folk och bara flammsat på med min busungar, Cim, Veornica och Emma! gullungarna mina!

Igår åkte jag med mammsen på Boom och IKEA. å herre gud vad mycker fint dom har på Boom, de har flyttat lokalen och den ligger nu vid K-ratua och Plantagen. De har även utökat sortimentet! det är jätte stort där nu. Jätte mycket mer pydnader! Ni ska veta en sak och det är att jag är helt galen i det! fan vad mycket fint... ville ha allt men vi skulle bara titta så höll imot och köpte inget. vi åkte sen till IKEA köpte där nytt skrivbord och hyllor till rummet, kommer framöver köpa ny byrå och en spegel och kanske lite fler hyllor. Pappa hjälpte till och satt upp skrivbordet igår, var tvugen att möblera om också. så sitter nu vid det nya skrivbordet. Ikväll ska vi sätta upp hyllorna och imorgon ska jag tillbaka på Boom och indiska och köpa en tavla, prydnader, ljuslyktor osv. idag får vi se vad jag gör fram till 5 när pappa kommer hem och vi ska fixa här på rummet.

3 låtar för er med Spotify!
Taylor Swift – You Belong With Me - Radio Mix
Taylor Swift – Mine
Taylor Swift – Sparks Fly


Kommentarer
Postat av: cim

sv: nej det är en förvarning, dom flesta som kommenterar tycker det är roligt för man tar åt dig, kanske inte så många som gör det nu när jag sagt att jag inte gör de:)

2010-11-04 @ 13:36:47
URL: http://cimsjooberg.blogg.se/
Postat av: aeeel

sv; hehe ja :( inge roligt alls :/



hehe det är kul med nya möbler !:D och snyggt blir det ! vill också ha nya möbler , men de e dyrt :(

2010-11-04 @ 20:44:01
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0