cry

Och så var det söndag igen! varför går helgen så fort? vore så mycket bättre om vi var lediga på fredag, lördag, söndag istället. vaknade tidigt idag vid 9 typ och har sedan dess tittat på film precis som jag gjorde igår. ska snart dra till farmor på middag!♥

När jag kommer hem igen ska jag se den första filmen av "landet för länge sedan" det finns hela 13st filmer... och jag ska se alla haha.

Älskade Lillefot och gänget♥ när jag var liten!
typ de bästa filmerna som har gjorts. kommer inte ihåg så mycket av den första filmen, kommer ihåg att ett löv föll ner i en vattenpöl...  och när mamman dör! då kommer jag också dö med, nej men usch kommer grina sönder!:( också när han ser sin egen skugga och tror det är hans mamma... å fy! stackarn. haha jaja kommer alla fall gråta så tårarna sprutar!!!!

vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: GUESS WHO?

- that sucks..

2010-11-23 @ 13:28:07
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0