SNOW

det snöar som bara den här i SUNDSVALL! vilket ingen som bor här kan ha missat? det är säkert en meter snö ute nu! (okej jag kanske överdrev lite, men bara lite) Det har snöat sen igår kväll utan stopp, nyss vare sommar och nu är det snöstorm och kaos överallt. hur som helst måste jag plugga som fan! innan JUL måste allt jag ligger efter med bli klart och vi har miljarder prov. måste ta och bli plugghäst ett tag! mår inte så bra just nu i livet heller eller hur man ska säga? allt är piss. så bloggen får lida, sorry! hare härligt allesammans! bloggar lite då och då:) så håll utkik! uppdaterar imorgon och på Fredag igen. Jag bjuder på en otroligt vacker bild också, kameran dog han bara ta en bild... haha! ♥

ALLTSÅ FATTA MIG RÄTT NU JAG TAR INTE EN BLOGGPAUS UTAN JAG SÄGER BARA ATT JAG KOMMER INTE BLOGGA LIKA OFTA, LIKA MÅNGA INLÄGG OM DAGEN! förstår ni?:)♥


Kommentarer
Postat av: veronica

om du har problems, prata med verran!!!

2010-11-10 @ 18:16:39
URL: http://vvvveronica.blogg.se/
Postat av: Anonym

det löser sig fridaa!<3

2010-11-10 @ 18:29:31
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0